Friday, 13 May 2011

hari yg x mngembirakan....

emm ari ni hari ulangtahun...tp aku skit pon xde rase happy...no ucapan..n no everything..
mcm hr2 biase..kdg2 bila asyik2 pikir da letih nk harungi sume ni...menci dgn keadaan mcm ni
terase nk pergi jauhhhhh..xnk dah tempuhi khidupan sebegini...cuba utk x mahu pikir yg org lain bahagia je
tp aku???????....emmmm...kalo ade ade tpikir nk bpisah salah x???aku x mahu tros jd ank mnantu yg
derhaka...n ati aku sgt keras utk mngalah....aku hanya mampu sabar  n tros sabar....sampai aku jd letih
andai suami nk tros sbegini..diam tanpa nk ckp ape yg x puas ati...n dia tros bsikap tidak adil...
lebih baik berakhir dsini....kerana aku bukn tunggul kayu atau balaci dlm umah ni...mane tggjwb aku buat
tp sampai aku sorang nk uruskn umah ni raseny da tlalu letih..cukup2 la dera mental aku
jgn sampai aku jd makin kurang ajar n pendendam atas ape yg ko buat pd aku...ape yg mak n adik bradik ko
da buat pd aku...ksabarab aku ada tahapnya...aku sbenarnya da xde pe2 perasaan n harapan atas pkahwinan ini.bertahan nya ia cz ade ank2......

my anniversary 14/05

hari ni genapla 5tahun usia perkahwinan kami..kejap je kan!pejam celik da 5tahun..xde pe nk harap sgt,just dpt mnempuhi lg 5tahun tanpa byk halangan lg..cukupla 5tahun yg aku tempuhi ini..aku da letih sgt sampai malas nk kenang hari2 yg istimewa dlm khidupan kami..aku mharapkan yg tbaik gak mcm insan lain..ape2pon aku redha n pasrah...

Monday, 9 May 2011

07/05-09/05

baru balik dr bcuti.emmm seronoknya..dpt luangkn mase ngn asben n ank2 tanpa ade org lain
.puas ati.....harap tahun depan dpt pi bcuti lg..hihi...