Sunday, 17 April 2011

sedih....

emm rase sedih sgt ati...mggu lepas adik aku accident..guna my dad car..so car rosak trok..aku anta kete aku bg ayah aku guna dgn harapan en suami dpt bantu pinjamkn aku ketenya...haru.....xde ny dia nk offer kete dia..siap tany aku lg...~syg nk pi kjer camner nnt????~aku tarik la muka...aku jwb(emmm xpe la syg tumpang je kwn2..if dorng kne stay sampai jam 10mlm  syg ikot je la).huhu dlm ati menangis sgt..patotnya dia tu offer la pakai kete dia dlu..dah la sebuklan kete my dad masuk workshop..sedih yg x dpt nk dluahkan...actually suami isteri harusla bantu mbantu..ni ????xpe la..da nasib aku..aku da promise pd dri sdri yg aku xakan mnyusahkan en suami lg sampai bila2..biar pon aku kne pi kjer jln kaki..aku rela dr susahkan dia..kesian kan nasib aku..ade suami but...ya allah aku mohon padamu permudahkan la segala urusan ku didunia in..jua diakhirat..aku pasrah padamu ya allah..ameen..dr pg ati aku sayu...aku x sanggup nk cite pada mama n papa ku..aku xnk dorg tau aku susah kat cni..biar la ku tanggung sdri..

Thursday, 14 April 2011

saje....

~seandainya sejarah silam dlm hidupku satu kesalahan,aku rela terima pembalasan...
  namun sejarah ttp x akn boleh berubah,kerana ianya satu hakikat
  seandainya kau menerima aku seadanya,,kau harus menerima sejarah hidupku~......
  fahamilah..........

Friday, 8 April 2011

GERAMM...

kdg2 aku geram ngan ipar duai ni..aku pon ade mak ..tp aku x penag buat mak aku mcm tu..buat mak mcm balaci..dtg umah mak pg2 hanto sebakul besar kain yg da dibasuh..if maid aku x jemur..mak la tukang jemur.dah la mak tu guna tangan sebelah..xde otak btol la kakak ipar aku ni..kain dia ngan campor baju laki dia sume org jemurkan..xde prasaan malu ker???bodo...atie pon sama..pmalas tahap gaban...asyik suruh mak itu ini..cian mak...jg org suruhan ank2...aku geramm bila tgk ngan mata sdri...mak pon tau senyao jer..ikot jer..alasan bodoh..ko da mak dia..tegur la ank sdri...sakit ati aku..