Sunday, 17 April 2011

sedih....

emm rase sedih sgt ati...mggu lepas adik aku accident..guna my dad car..so car rosak trok..aku anta kete aku bg ayah aku guna dgn harapan en suami dpt bantu pinjamkn aku ketenya...haru.....xde ny dia nk offer kete dia..siap tany aku lg...~syg nk pi kjer camner nnt????~aku tarik la muka...aku jwb(emmm xpe la syg tumpang je kwn2..if dorng kne stay sampai jam 10mlm  syg ikot je la).huhu dlm ati menangis sgt..patotnya dia tu offer la pakai kete dia dlu..dah la sebuklan kete my dad masuk workshop..sedih yg x dpt nk dluahkan...actually suami isteri harusla bantu mbantu..ni ????xpe la..da nasib aku..aku da promise pd dri sdri yg aku xakan mnyusahkan en suami lg sampai bila2..biar pon aku kne pi kjer jln kaki..aku rela dr susahkan dia..kesian kan nasib aku..ade suami but...ya allah aku mohon padamu permudahkan la segala urusan ku didunia in..jua diakhirat..aku pasrah padamu ya allah..ameen..dr pg ati aku sayu...aku x sanggup nk cite pada mama n papa ku..aku xnk dorg tau aku susah kat cni..biar la ku tanggung sdri..

2 comments:

  1. sabar yer zany...apapun yang berlaku sekarang, zany kena kuat dan terus berdoa agar suami zany ok....

    ReplyDelete
  2. asllm jue...thanks so much...zany stiase bdoa..tp zany sgt sedih nk lalui sume ni jue..hanya allah saje yg tahu..ape2 pon mekasih sgt2

    ReplyDelete