Friday, 8 April 2011

GERAMM...

kdg2 aku geram ngan ipar duai ni..aku pon ade mak ..tp aku x penag buat mak aku mcm tu..buat mak mcm balaci..dtg umah mak pg2 hanto sebakul besar kain yg da dibasuh..if maid aku x jemur..mak la tukang jemur.dah la mak tu guna tangan sebelah..xde otak btol la kakak ipar aku ni..kain dia ngan campor baju laki dia sume org jemurkan..xde prasaan malu ker???bodo...atie pon sama..pmalas tahap gaban...asyik suruh mak itu ini..cian mak...jg org suruhan ank2...aku geramm bila tgk ngan mata sdri...mak pon tau senyao jer..ikot jer..alasan bodoh..ko da mak dia..tegur la ank sdri...sakit ati aku..

5 comments:

  1. mmg sakit hati kan zany...kita pun tak sampai hati nk buat mak cmtu....

    ReplyDelete
  2. ank yg xder prasaan ...geram da lama .nasib baik bukak blog.dpt luahkan persaan..da 5tahun geram..tp sabar demi kbaikan sume..zany org luar..x bole masuk campor ..

    ReplyDelete
  3. wahh,, tahap gaban ko pny mrh smp wat blog luahan ekk... hmmmm mmg dahsyat cite ni tp mybe deorg da biase wat prangai camni dr kcik kot,, mak die plak mybe da xmampu nk mrh or mmg dibiarkn je prangai dr kcik sbegitu..
    dats Y brterusan cmnie..
    cian ko any msti pedih mate tgk keadaan nie.. SABAR jela byk2 mane tau satu hr nti tuhan bkkkn pintu hti ur hsbnd tok move umh lain... mudah2an dimakbulkn..
    "diluah mati mak ditelan mati anak.."

    ReplyDelete
  4. emm tu la pasal mie...aku x tau nk salahkan sape..mak pon ade salah cz x tegas..ank pon salah cz x reti bahase...

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete